جدول انتخاب مته برای قلاویز اینچی

مته مناسب قلاویزهای اینچی UNC

سایز سوراخ مناسب برای قلاویز بستگی به قطر قلاویز و گام قلاویز دارد. با نگاهی به جدول مشخص می شود که گام قلاویز نیز در انتخاب مته مناسب موثر است. اگر سوراخ ایجاد شده برای قلاویز کوچکتر از عدد جدول باشد ممکن است قلاویز بشکند و یا کیفیت سطح پایین بیاید و اگر سوراخ بزرگتر از حد استاندارد زده شود گوشت دنده کم شده و ممکن است پیچ در داخل مهره لق بزند. بنابراین استفاده از جداول استاندارد توصیه می گردد.


جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید

اندازه مته برای قلاویز UNC

 

برای دیدن قلاویزهای آماده فروش اینجا (خرید قلاویز) کلیک کنید.

 

سایز مته مناسب قلاویز  inch

لازم بذکر است که جدول فوق مناسب استفاده برای قلاویزهای اینچی دنده استاندارد است. اگرقلاویزهای میلیمتری دارید از جدول انتخاب مته برای قلاویز میلیمتری و اگر قلاویز دنده ریز میلیمتری یا MF دارید از جدول انتخاب مته برای قلاویز MF استفاده کنید. همواره در نظر داشته باشید که سایز مته مناسب قلاویزکاری متاثر از قطر قلاویز و گام قلاویز است. بنابراین این جدول مناسب قلاویزهای اینچی دنده ریز نیست. اگر میخواهید قلاویز اینچی دنده ریز استفاده کنید از جدول انتخاب مته برای قلاویز اینچی دنده ریز استفاده کنید.

خرید قلاویز

 

برای خرید قلاویز دستی با کیفیت چینی اینجا (قلاویز دستی) کلیک کنید.

 

جدول مته و قلاویز اینج

در جدول فوق می توانید مته مناسب برای قلاویز اینجی دنده استاندارد را بیابید.

 

قلاویز چینی Spin

قلاویز چینی Spin یک قلاویز با کیفیت است و توانسته جایگاه خوبی در صنعت پیدا کند این قلاویزها در دسته بندی های قلاویز دستی و قلاویز ماشینی مستقیم و قلاویز ماشینی مارپیچ و بصورت سفید، طلایی، کبالت دار، الماس یا کارباید و… ارائه گردیده است. قلاویز اینچی چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *