خرید روتاری انکودر 512 پالس

خرید انکودر چرخشی 512 پالس

روتاری انکودر 512 پالس، روتاری انکودر چرخشی یا رمزگذار چرخشی است که نام های دیگر روتاری انکودر هستند که میتواند حرکت دورانی را به پالس تبدیل کند. جهت اشنایی بیشتر  با این محصول مقاله ی روتاری انکودر چیست؟ را مشاهده کنید.


همانطور که قبلا هم گفته شده است، روتاری انکودر ها را میتوان به دو گروه افزایشی و ابسولوت دسته بندی کرد که اگر نیاز به اطلاعات بیشتری درباره آن ها دارید توصیه میشه مقاله ی روتاری انکودر افزایشی چیست؟ و مقاله ی روتاری انکودر ابسولوت چیست؟ را مطالعه کنید. توضیحات کاملی داده شده است.

 

خرید انکودر 512 پالس

به صورت خلاصه میتوان گفت، روتاری انکودر های ابسولوت اگر به برق نیس متصل نباشد، اگر شفت آن را بچرخانیم و بعد از آن که برق آن وصل شد، موقعیت صحیح را میبینیم. اما روتاری انکودر های افزایشی اینگونه نیستند و فقط در زمانی که برق وصل باشد قادر به شمارش هستند.

بعد از دسته بندی روتاری انکودر ها به دو دسته ی ابسولوت و افزایشی میتوان روتاری انکودر ها را بر اساس مغناطیسی و نوری بودن ، آن هارو دسته بندی کرد. که این مربوط به ساختار داخلی آن ها است و هیچ برتری خاصی نسبت به یکدیگر ندارند.

همچنین روتاری انکودر ها در شکل ظاهری هم با یک دیگر تفاوت هایی دارند که در ادامه آمده است :

  • روتاری انکودر شفت دار
  • روتاری انکودر هالو شفت
  • روتاری انکودر نیمه هالوشفت
  • روتاری انکودر کنتاکت لس
  • روتاری انکودر چرخ دار
  • میکرو انکودر

 

خرید روتاری اینکودر 512 پالس

روتاری انکودر 512 پالس نیز مانند 1024 پالس از پر مصرف ترین روتاری انکودر های بازار است. روتاری انکودر با پالس 512 در مدل های مختلفی از جمله قطر بدنه ها و قطر شفت ها های گوناگونی تولید شده و در مدل های نیمه هالوشفت و شفت دار، در فروشگاه کانون ابزار موجود است. جهت خرید میتوانید با شماره تلفن 02166393900 تماس بگیرید.

 

خرید روتاری انکدر 512 پالس

همچنین روتاری انکودر 512 پالس در مدل شفت دار در قطر بدنه های 37 و 50 و قطر شفت 10 و 8 و 6 میلیمتر موجود است.

روتاری انکودر 512 پالس در مدل نیمه هالوشفت ( سوراخ ته بسته ) در قطر بدنه های 37 و 50 میلیمتر و قطر سوراخ های 6 و 8 و 10 میلیمتر موجود است.

 

خرید رمزگذار چرخشی 512

ممکن است تمامی روتاری انکودر های موجود در فروشگاه کانون ابزار در سایت نباشد! پس جهت خرید رمزگذار چرخشی 512 پالس یا همان روتاری انکودر 512 پالس با شماره تلفن 02166393900 تماس بگیرید.

نقل قول : خرید روتاری انکودر

همچنین فروشگاه کانون ابزار روتاری انکودر در پالس های گوناگونی دارد که میتوانید با مراجعه به صفحه ی انتخاب روتاری انکودر ، با استفاده از فیتلر هایی که در سمت چپ قرار دارد ، انکودر مورد نظر خودتون رو پیدا و خرید کنید.

 

خرید روتاری انکودر 512 ؟

جهت خرید روتاری انکودر 512 پالس کلیک کنید. همچنین روتاری انکودر در پالس های گوناگون موجود است. جهت خرید با 02166393900 تماس بگیرید.

 

روتاری انکودر 512 در چه سایز هایی موجود است؟

روتاری انکودر 512 پالس در قطر بدنه و قطر شفت های گوناگون در فروشگاه کانون ابزار موجود است. همچنین مدل نیمه هالوشفت آن نیز موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *