خرید روتاری انکودر 5000 پالس

خرید رمزگذار چرخشی 5000

روتاری انکدر 5000 (پنج هزار) پالس، روتاری انکودر چرخشی یا رمزگذار چرخشی است که نام های دیگر روتاری انکودر هستند.


روتاری انکودر میتواند حرکت دورانی را به پالس تبدیل کند. جهت اطلاعات بیشتر درباره روتاری انکودر توصیه میشود مقاله روتاری انکودر چیست؟ را مطالعه کنید.

روتاری اینکودر یا افزایشی است یا ابسولوت. همچنین اگر با مفهوم افزایشی و ابسولوت آشنا نیستید، دو مقاله در این رابطه منتشر شده که میتوانید آن هارا مطالعه کنید.

روتاری انکودر افزایشی چیست؟

روتاری انکودر ابسولوت چیست؟

در این دو مقاله به صورت کامل توضیح داده ایم که مفهوم ابسولوت و افزایشی چیست و تفاوت میان آن ها نیز گفته شده است.

به صورت خلاصه میتوان گفت، روتاری انکودر های ابسولوت زمانی که به برق متصل نباشد،  شفت آن را بچرخانیم و بعد از آن را به برق وصل کنیم، موقعیت صحیح را میبینیم. اما روتاری انکودر های افزایشی اینگونه نیستند و فقط در زمانی که برق وصل باشد قادر به شمارش هستند.

بعد از دسته بندی روتاری اینکودر ها به دو دسته ی ابسولوت و افزایشی، روتاری انکدر ها را میتوان بر اساس ساختار آن که مغناطیسی یا نوری است دسته بندی کرد.

نوری یا مغناطیسی بودن، مربوط به ساختار داخلی آن ها است و هیچ برتری خاصی نسبت به یکدیگر ندارند.

 

روتاری انکدر 5000 پالس

همچنین روتاری انکودر ها در شکل ظاهری هم با یک دیگر تفاوت هایی دارند که در ادامه انواع آن ها آمده است :

 

روتاری انکودر پنج هزار پالس

روتاری انکدر 5000 پالس نیز مانند روتاری انکودر 1024، از پر مصرف ترین روتاری انکودر های بازار است. روتاری انکودر با پالس 5000 در مدل های مختلفی از جمله قطر بدنه ها و قطر شفت های گوناگونی تولید شده و در مدل نیمه هالوشفت و شفت دار، در فروشگاه کانون ابزار موجود است. جهت خرید میتوانید با شماره تلفن 02166393900 تماس بگیرید.

ممکن است تمامی روتاری انکودر های موجود در فروشگاه کانون ابزار در سایت نباشد! پس جهت خرید رمزگذار چرخشی 5000 پالس یا همان روتاری انکودر 5000 پالس با شماره تلفن 02166393900 تماس بگیرید.

نقل قول : خرید روتاری انکودر

 

خرید انکودر چرخشی 5000 پالس

همچنین فروشگاه کانون ابزار روتاری انکودر در پالس های گوناگونی دارد که میتوانید با مراجعه به صفحه ی انتخاب روتاری انکودر ، با استفاده از فیتلر هایی که در سمت چپ قرار دارد ، انکودر مورد نظر خودتون رو پیدا و خرید کنید.

فروشگاه کانون ابزار علاوه بر روتاری انکدر، خط کش دیجیتال، نمایشگر دیجیتال نیز موجود دارد. اگر نیاز به خرید خطکش دیجیتال و یا خرید نمایشگر برای خط کش دیجیتال دارید کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *