خرید روتاری انکودر 256 پالس

خرید انکودر چرخشی 256 پالس

روتاری انکودر 256 پالس، روتاری انکودر چرخشی یا رمزگذار چرخشی است که نام های دیگر روتاری انکودر هستند که میتواند حرکت دورانی را به پالس تبدیل کند. جهت اشنایی بیشتر  با این محصول مقاله ی روتاری انکودر چیست؟ را مشاهده کنید.


روتاری انکدر ها را میتوان به دو گروه افزایشی و ابسولوت دسته بندی کرد که اگر نیاز به اطلاعات بیشتری درباره مفهوم ابسولوت و افزایشی بودن دارید توصیه میشه مقاله ی روتاری انکودر افزایشی چیست؟ و مقاله ی روتاری انکودر ابسولوت چیست؟ را مطالعه کنید. در این دو مقاله به صورت کامل توضیح داده ایم که مفهوم روتاری انکودر ابسولوت و افزایشی چیست و تفاوت میان آن ها نیز گفته شده است.

به صورت خلاصه میتوان گفت، روتاری انکودر های ابسولوت اگر به برق نیز متصل نباشد، اگر شفت آن را بچرخانیم و بعد از آن که برق آن وصل شد، موقعیت صحیح را میبینیم. اما روتاری انکودر های افزایشی اینگونه نیستند و فقط در زمانی که برق وصل باشد قادر به شمارش هستند.

 

روتاری انکدر 256 پالس

بعد از دسته بندی روتاری انکودر ها به دو دسته ی ابسولوت و افزایشی، روتاری انکدر ها را بر اساس ساختار آن که مغناطیسی یا نوری است دسته بندی میکنند.

که این مربوط به ساختار داخلی آن ها است و هیچ برتری خاصی نسبت به یکدیگر ندارند.

همچنین روتاری انکودر ها در شکل ظاهری هم با یک دیگر تفاوت هایی دارند که در ادامه انواع آن ها آمده است :

  • روتاری انکودر شفت دار
  • روتاری انکودر هالو شفت
  • روتاری انکودر نیمه هالوشفت
  • روتاری انکودر کنتاکت لس
  • روتاری انکودر چرخ دار
  • میکرو انکودر

 

روتاری انکودر 256 پالس

روتاری انکدر 256 پالس نیز مانند 1024 پالس از پر مصرف ترین روتاری انکودر های بازار است. روتاری انکودر با پالس 256 در مدل های مختلفی از جمله قطر بدنه ها و قطر شفت های گوناگونی تولید شده و در مدل های هالو شفت و نیمه هالوشفت و شفت دار، در فروشگاه کانون ابزار موجود است. جهت خرید میتوانید با شماره تلفن 02166393900 تماس بگیرید.

 

خرید رمزگذار چرخشی 256

ممکن است تمامی روتاری انکودر های موجود در فروشگاه کانون ابزار در سایت نباشد! پس جهت خرید رمزگذار چرخشی 256 پالس یا همان روتاری انکودر 256 پالس با شماره تلفن 02166393900 تماس بگیرید.

خرید روتاری انکودر

همچنین فروشگاه کانون ابزار روتاری انکودر در پالس های گوناگونی دارد که میتوانید با مراجعه به صفحه ی انتخاب روتاری انکودر ، با استفاده از فیتلر هایی که در سمت چپ قرار دارد ، انکودر مورد نظر خودتون رو پیدا و خرید کنید.

فروشگاه کانون ابزار علاوه بر روتاری انکدر، خط کش دیجیتال، نمایشگر دیجیتال نیز موجود دارد. اگر نیاز به خرید خطکش دیجیتال و یا خرید نمایشگر برای خط کش دیجیتال دارید کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *