تفاوت و شباهت های نمایشگر EPA200 و ALC77


نمایشگر EPA یا ALC

نمایشگرهای دیجیتال سری ALC (کانتر پر سرعت) و EPA (نمایشگر آنالوگ) از نظر ظاهری و تعداد رله های خروجی شباهت های زیادی با هم دارند اما نمایشگر های EPA برای اندازه گیری کمیت های آنالوگ و نمایشگرهای ALC برای اندازه گیری کمیت های دیجیتال طراحی شده اند.

نمایشگر با رله خروجی

نمایشگرهای AlC و EPA هر دو دارای رله خروجی هستند و با تنظیم اپراتور عمل می کنند نمایشگر سری EPA100 دارای دو رله و نمایشگر EPA200 دارای سه رله و نمایشگرEPA300 می تواند حداکثر چهار رله داشته باشد. نمایشگر های نام برده شده را در لینک (نمایشگر خط کش آنالوگ) میتوانید مشاهده کنید. همچنین نمایشگرهای ALC77 با دو رله و نمایشگر ALC94 با حداکثر چهار رله موجود است.(نمایشگر خط کش دیجیتال)

تصویر زیر مربوط به نمایشگر آنالوگ مدل EPA200 است.
نمایشگر دیجیتال با رله خروجی

 نمایشگر روتاری انکدر

همانطور که می دانید روتاری انکودر یک سنسور دیجیتال با خروجی پالس است بنابراین نمایشگرهایALC77 و ALC94 از شرکت Ateksensor مناسب اتصال به روتاری انکودر هستند. اطلاعات کاملتر را در مقاله (نمایشگر روتاری انکودر) ببینید.
نمایشگر دیجیتال انکودر

نمایشگر خطکش دیجیتال

خط کش دیجیتال یا linear encoder نیز یک سنسور دیجیتال و با خروجی پالس است بنابراین نمایشگرهای دیجیتال ALC77 و ALC94 و نمایشگر های سری ADR10 (نمایشگر سه محور) مناسب اتصال به این خطکش هستند. برای اطلاعات بیشتر مقاله (نمایشگر خطکش دیجیتال) را ببینید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *